Saturday, October 31, 2009

LAST EXAM.....


Awal December nanti tiba la saat-saat paling mendebarkan budak2 Poli, Lebih - lebih lagi budak2 yang dah last sem.kih3. Sama la gan aku kot. Bagi budak2 DIPLOMA KEJURUTERAAN PERKAPALAN, biasanya la MALAM nk exam tu la masa yang tepat bagi diorang nak study (sama la gan aku). Bukan nk cakap diorag malas, tapi itu dah menjadi tabiat setiap kali musim exam ni datang. Bukan nak prepared awal2, tapi masa yang free tu diisi dengan, TIDO(Siva), TENGOK TV, MAIN GAME /PS3(Hafiz), CHATING (Y.M = najib ), BLOG (sharafie),JALAN2( Bota),DATE GAN AWEK (mat), dan macam2 la. Tapi aku hanya isi masa aku gan LAPTOP KESAYANGAN aku ni.. xkuar pon dari rumah.
Tapi, untuk exam kali ni. Kiteorang kena la bersungguh2, sbbnyer exam kali ni la penentu bg kiteorg untuk GRAD pada waktu yang ditetapkan.. 7 semester belajar beb. TENSION aku!!! Mmg la korang sambung smpai degree pom OK jer. Tapi kepala kiteorg dah xpikir pasal Degree. Yang pikirnya, pasal DUIT!!.n JOB.

UNTUK semua kawan2 aku, aku wish kat korang, SELAMAT MENEMPUH FINAL EXAM NANTI. GUD LUCK UNTUK KORANG!!!


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

2 Comment!: on "LAST EXAM....."

Mr. Cuz said...

hoi!! asal aku tersenarai skali ni..adui..kantoi la..hehe

Ku aFiF said...

ahahha..dah mmg tul kan?