Saturday, September 5, 2009

Ungkapan Paling Terseksa


"mulai ari ni kita just kawan baik ok"

Ni aku nk ceritakn sal diri aku sendiri kat kawan2 aku yang sedang couple skrg..bygkn 2tahun lebih korg kenal. tetiba ari ni die ckp mcm tu... Hanya satu perkataan tu die leh rumusankan utk 2 tahun tu.... dlm dua tahun tu.. 'i love u', 'i miss u' ... tiap2 mase ko dpt n ko ucapkan tapi dalam satu ari ko dapat lak ayat mcm kat atas tu... ape perasaan ko????... dlm 2 tahun tu gak..mcm2 kenagan manis, mcm2 janji la. tapi ari tu mengubah segala2nyer... die nk aper...semua dibagi. tapi satu arahan n teguran dari ko pon die xleh terima..tp hati ko xkisah.. "she is ur love"....
tapi ape yang ko akan rasa biler satu ari ungkapan mcm tu diberi pada kau...
aku dh alami... aku rasa mcm sbijik kapal vlcc jatuh kt kepala aku..n bagaikn dh xder jtung aku ni...serang sejuk aku dibuatnye....member2 lak asyik mgutuk aku.... ckp aku ni "mampus kat kaki pompuan"... mcm ner aku nk handle smua ni...

ALLAH s.w.t je tempat aku mengadu skrg.....

family aku tanya sal die....raya nnt mcmane...ape kata family aku nnt klu aku ckp aku xder ape2 gan die.... ape aku nk ckp kt MAK aku... mak aku percya sgt2 kat aku... di benarkn semua menda yg aku nk buat..termasuk la hal hati mcm ni... Mak Aku penah cakap kat aku.."carik la yang leh membahagiakn kite...dan die xlebih dari kiter"..sampai skrg aku xbgtaw pon kat fmily aku...n aku xtaw dah ape status aku gan family dier... entah ape yg dier citerkn sal aku kt fmily dier... family dier dh senyap....ape la salah aku...

Tapi geng... ungkapan tu aku xleh lupa smpai biler2... benda ni kadang2 leh wat kite giler taw...
tapi nacihat utk korang... kalau korang pon terjadi mcm aku... 1st sekali..korang kembali kepada yang mencipta korang.....tentu korang akan tenang nnti....

gud luck geng..

1 kisah kat member aku...gizbo 'scabin..nnt korang baca la...
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

5 Comment!: on "Ungkapan Paling Terseksa"

Akma Lee said...

Btl ape yg kwn af ckp 2....
ingat...perempuan yg paling penting dlm idup kita adalah mak kite
die segala2nya bg kita.....
pasni ape2 pn dahulukan mak kita

jgn cepat jth cinta ye adik2...hoho

Anonymous said...

ek ele..actually aku pk camnih je..aku tak rugi walau sebesar hama pasal aku ilang orang yang tak sayang aku..tapi dia ilang org yang bebetul syg kat die..tapi aku harap die bleh jumpe orang yang lagi sayang kat die dari aku sayang kat die..

Fea Shaza said...

haha..relex la p.cik....
rmai lg bunga..
bkn ny dy sorg je ad kt dunia ni.
blm tntu dy yg t`baik utk af..
apoda....
juz igt psn frh yg dlu k..
frh knl dy sape..
n cmne dy..
af blh cri pmpn yg jauh lbh bek dr dy..